Sidor

torsdag 16 juli 2009

HP

Igår, tillsammans med väldigt många Katrineholmare, såg vi "bloggare" Harry Potter och halvblodsprinsen. Var den lika bra som boken? Nej, böckerna är fortfarande bättre, men filmen var bra! Mitt problem är att jag vill ha med allt, allt, allt från böckerna och det klart att inte det går. Då blir jag: "...men åh, nu fattas ju det där!"

En sak var dock väldigt bra med filmen; jag blev grymt sugen på att läsa om boken. Jag har glömt bort massor med detaljer och vill "fylla i" så att jag är helt redo för finalen av Harry Potter på bio. Det blir väl någon gång nästa år tror jag...

/Karolina

P.S. När ni ser filmen, bered er på att bli riktigt rädda vid ett tillfälle. Annika var oförberedd och skrämde halva biosalongen med sitt skräckslagna skrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar