Sidor

tisdag 12 juni 2012

Nya Snövit

Sagan om Snövit slutar aldrig att fascinera. Förra veckan hade Snow white and the huntsman premiär och i dag är vi några stycken från bibblan som ska gå och kolla! I filmen spelar Kristen Stewart (Twilight, ni vet) Snövit. Charlize Theron spelar den elaka drottningen och hon är en av mina favoritskådisar så det ska bli spännande att se henne i den rollen.

Själv har jag alltid varit förtjust i berättelserna om Snövit och vill man läsa den mer klassiska sagan så finns den såklart att låna på biblioteket. Här på biblioteket kan du även låna Disneys klassiska animerade film, som ju är så bra! Jag bara älskar Toker och de andra dvärgarna!

Här är trailern för Snow white and the huntsman. Längtar tills i kväll!

/Lisa

2 kommentarer:

  1. Jag har längtat efter denna filmen så sjukt länge då massor av mina favoritskådisar är med, men så blev jag sjuk så jag kunde inte gå och se den på premiären. Men måste ta mig till en bio snart! :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad tråkigt att du blev sjuk. Men då har du något trevligt att se fram emot för filmen är riktigt bra! Dvärgarna var sååå coola och de andra skådisarna också!

    SvaraRadera