Sidor

onsdag 12 maj 2010

Klantigheter

Usch och fy!! Jag har precis klantat mig! Jag skulle berätta hur länge vi har öppet idag och sa helt fel. Det hade ju inte varit så farligt om jag kommit på det medan jag och killen som ville veta fortfarande pratade i telefon, men vi hade ju hunnit lägga på. Inte kul!

Det är jobbigt med misstag, men en liten ”tröst” kan vara att andra också klantar sig. Som Erin Swidt till exempel. Hon är huvudpersonen i den väldigt roliga boken Klicka här (för att se hur jag överlevde sjuan). Erin har en superhemlig blogg. Hon publicerar den aldrig utan har den bara på en skiva alldeles för sig själv. Där skriver hon en del pinsamheter om sin brorsa, en del elakheter om bästisen och framförallt skriver hon om snyggingen Mark! Att hon tänker på honom när hon övar sig att kyssas till exempel.


Av ett MISSTAG hamnar Erins blogg på skolans intranät där alla (precis alla) kan läsa om hennes innersta tankar och känslor.

En sådan miss får en felsägning att kännas ganska ofarlig.

/Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar