Sidor

tisdag 18 maj 2010

Lisa

Nu, efter ett helt års bloggande, tycker vi det är dags att vi som bloggar presenterar oss lite mer ordentligt. Och först ut är...

Namn: Lisa

Född: 1981 i Katrineholm

Böcker jag tycker om innehåller ofta: Kärlek med komplikationer

Min favoritbok när jag var 7år, 9 år, 15 år: Böckerna om Sune av Sören Olsson och Anders Jacobsson, Ponnyn lille Blixten av Miriam E. Mason och Nattens furste av Anne Rice
Den absolut bästa barn/ungdomsboken är: Finns ju så mycket bra, men måste jag välja en så blir det Twilight, för att den ger fjärilar i magen

Min favoritfilm är: Tonari no Totoro, mysigare skogsande får man leta efter

En bra bokblogg (förutom Bubblan i bibblan): Bokfreak

Om jag skrev en bok skulle den handla om: Ungdomar med kärleksproblem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar