Sidor

tisdag 4 oktober 2011

Kulturplan

På onsdag händer det något spännande, då lanseras nämligen Katrineholms kulturplan!

Dels kanske det kommer att hända något på din skola, och på kvällen blir det ett realeaseparty för alla som vill. Vad kulturplanen är för något kan jag inte riktigt avslöja nu, men jag tror att de flesta kommer att veta på onsdag.

Däremot kan jag berätta vad som kommer att hända på kvällen!

Klockan 17.00 samlas alla som vill vid Stora torget (Strömplan). Där blir det en kort invigningscermoni och sedan kommer Anneli Hedberg (bibldningsnämndens ordförande) att hålla tal.

Å sen mina vänner blir det ett sambatåg mot Tallåsaulan! Där får vi korv med bröd och dricka och så blir det underhållning i Aulan. Bland annat kommer bandet Panterass att spela och så blir det superhäftig dans.

Jag tror att det kommer bli en fantastisk kväll, välkomna!

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar