Sidor

onsdag 12 januari 2011

Höjdare 2010

Ja, det var faktiskt riktigt enkelt att välja höjdpunkten under 2010. I alla fall för mig! Att sova över i biblioteket med BOOkworms, det var en riktig höjdare. Hela kvällen (och natten) blev så mysig och rolig och lyckad. Det är spännande att bara vara i ett nedsläckt bibliotek. Fatta då att leka kurragömma där!! Numera kan jag tänka för mig själv: "Ja, där inne har jag minsann sovit", varje gång jag går förbi The Room. Kul!

Det var den väldigt bra bloggen Bokfreak som tipsade om något som fått mig att längta, längta, längta till den 8 april 2011. Då har nämligen filmen Imorgon när kriget kom (som så klart bygger på John Marsden serie som jag skrivit om tidigare) Sverigepremiär. Jag hoppas att det blir en riktig höjdare!


/Karolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar