Sidor

onsdag 25 maj 2011

Hungerspelen

Lånade bilden här.
Jag och mina kollegor har pratat om det jättemycket. Jag har tänkta att ALLA redan vet! Sen insåg jag: Jag har inte skrivit om det på bloggen!! Måste åtgärdas på direkten!

För alla er där ute som älskade Hungerspelen lika mycket som jag, ni vet väl att det ska bli film?! Den kommer 2012, och det är minsann inte bara jag som håller på att längta ihjäl mig. Så förstås har många lagt upp mycket intressanta saker på nätet.

Här finns en intervju (på engelska) med författaren Suzanne Collins och filmens regissör Gary Ross. Naturligtvis har flitiga fans skapat en Hunger Games Sweden sida. Mumma! Här finns allt!

Och minsann! Det finns redan en trailer. Nu vet jag visserligen redan att skådisarna i trailern inte är dom som kommer att vara med i den faktiska filmen. Det spelade dock ingen roll när jag tittade. Jag fick hjärtklappning och har nu börjat fundera över om jag verkligen fixar att se alla förfärligheterna ur Hungerspelen på stor duk.

Väntar och längtar med hjärtat i halsgropen med andra ord! 2012 mina vänner, 2012!

/Karolina

1 kommentar:

  1. Längtar helt galet mycket efter att få se boken bli film! Håller tummar och tår för att de inte förstör något.

    SvaraRadera